HTML

Zooey & Emily Deschanel

Többnyire Zooey és Emily Deschanel. De volt már egy-egy poszt Kristin Chenoweth-ről és egy mosómedvéről is.

Friss topikok

  • Njord: Zoeey itt is eszméletlen helyes,de nem értelmetlen ez így ,hogy már el is jegyezték? Mármint ilyen... (2009.02.23. 14:19) Spirit Awards
  • martika18: Na ez egy nagyon jó kérdés . Látod erre én sem tudom a válszt. Csak annyit hogy azért mert az RTL-... (2008.09.06. 21:40) Kérdés
  • Ádámbátyám: Én nem tudom, mert tesóm csinálta meg nekem, de ezen az oldalon biztos tudnak segíteni, mert erre ... (2008.07.16. 09:45) She & Him videóklipp!!!
  • Ádámbátyám: Még nincs meg az összes rész, de töltögetem. A Winter Passing-ot meg már nem tudom honnan töltötte... (2008.06.30. 11:19) Emily közben mit csinál?
  • PieSar: Ezt honnan lehet beszerezni? (2008.06.28. 16:21) Winter Passing

The Happening

2008.07.11. 23:04 Ádámbátyám

A héten (asszem kedden, de ez nem is olyan fontos) láttam végre a The Happening cö filmet. Erről írok most pár sort.

Alapvetően M. Night Shyamalan egy nagyon jó rendező. Ott volt ugye a Hatodik Érzék, amit egyszer véletlenül láttam a tévében és egyike a tíz kedvenc filmemnek ever. A Hatodik Érzéktől amúgy is minden hozzáértő odavan, de például a Falu-t a kritikusok meg a filmbuzik nem tartják jó alkotásnak. Pedig szerintem az is jó volt. Ennek a faszinak egyszerűen van érzéke az ilyen típusú filmekhez. Néha mellényúl, ezt én sem tagadom, elég csak a Lány a vízben-t említeni, meg a Jelek sem volt annyira jó, főleg a vége miatt. Ezért sokan azt mondták Az Esemény bemutatása előtt, hogy ez egy vízválasztó film lehet Shyamalan karrierje szempontjából.

A kritikák főleg negatívak voltak, de sejtettem, hogy a szimpla hozzánemértő szardobálásnál többről nincs szó. A Happening az elejétől a végéig tele van feszültséggel, és a lényeg, hogy egy pillanatig sem unalmas. Jó, az oroszlános rész elég gagyi, dehát nem etethetünk meg embereket igaziból vadállatokkal, csak azért, hogy élethű legyen a film. Persze, az is igaz, hogy a vége lehetett volna keményebb is. Meg az egész lehetett volna összeszedettebb; kicsit sok benne a szál. Lehet, hogy annyira nem is jó? Vagy csak túl sok kritikát olvastam? Na mindegy, nekem tetszett, nem úgy tartom számon azt a kilencven percet, amit erre szántam, mint elvesztegetett időt. Mondjuk, lehet, hogy csak Zooey miatt vagyok pozitív...

Az egész hirtelen kezdődik New York-ban, az emberek valamitől megzavarodnak, megállnak, és végül öngyilkosok lesznek. Senki sem tudja, mi történik, találgatnak, de még a végén sem biztos, hogy az okozta a katasztrófát, amit mondtak, hogy okozta. Többet nem mondok a cselekményből, hátha érdekli a kedves olvasót a film, és nem örülne a spoilernek. Így aztán ennek a bekezdésnek kábé semmi értelme.

Szerintem nem is az a lényeg, hogy mi történik, hogy mi a katasztrófa, hanem az egésznek a lélektana. A reakció. És ebbe bele is lehet gondolni, valamilyen szinten ez a film elgondolkodtatja a nézőt. A karakterek is érdekesek, emiatt van is hiányérzetem, ugyanis jó lett volna többet megtudni Alma (Deschanel) és Elliot Moore (Wahlberg) kapcsolatáról. Ha hosszabb lett volna a film, az jót tett volna neki, de így sem rossz. Legalábbis nem annyira, amennyire egyesek utálkoznak rajta. Shyamalan nyugodtan felvállalhatja.

Zooey jól hozza a karaktert, aki jól láthatóan problémákkal küzd az emberi kapcsolatok terén, de amúgy kedves ember. És hülye neve van: Alma. Eddig azt hittem, hogy ilyen név csak a Szomszédokban van, de úgy tűnik, hogy mégsem. Az első jelentben, amiben feltűnik elég idióta fejet vág a Művésznő, aztán pedig bután néz. Egyébként egy kicsit kancsalnak is tűnik. Mindent egybevetve azt hiszem, nem ez a legjobb alakítása, de semmiképpen sem mondhatjuk, hogy rosszul játsza a szerepét. Sőt, szerintem ő a legjobb része a filmnek, de én elfogult vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény kritika film the happening zooey

A bejegyzés trackback címe:

https://deschanel.blog.hu/api/trackback/id/tr83564426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása