HTML

Zooey & Emily Deschanel

Többnyire Zooey és Emily Deschanel. De volt már egy-egy poszt Kristin Chenoweth-ről és egy mosómedvéről is.

Friss topikok

  • Njord: Zoeey itt is eszméletlen helyes,de nem értelmetlen ez így ,hogy már el is jegyezték? Mármint ilyen... (2009.02.23. 14:19) Spirit Awards
  • martika18: Na ez egy nagyon jó kérdés . Látod erre én sem tudom a válszt. Csak annyit hogy azért mert az RTL-... (2008.09.06. 21:40) Kérdés
  • Ádámbátyám: Én nem tudom, mert tesóm csinálta meg nekem, de ezen az oldalon biztos tudnak segíteni, mert erre ... (2008.07.16. 09:45) She & Him videóklipp!!!
  • Ádámbátyám: Még nincs meg az összes rész, de töltögetem. A Winter Passing-ot meg már nem tudom honnan töltötte... (2008.06.30. 11:19) Emily közben mit csinál?
  • PieSar: Ezt honnan lehet beszerezni? (2008.06.28. 16:21) Winter Passing

Nos

2008.09.08. 15:41 Ádámbátyám

Már egy ideje nem jelentkeztem, de ez csak azért van ám, mert a forrásaim alapján amúgy sem tudnék túl sok újdonsággal előhozakodni. Meg nincs is túl sok időm. Majd megpróbálom. Lapozzatok, mert azért van pár infó.

Zooey filmjei hamarosan jönnek, a Yes Man-ről már megírtam, hogy mikor. A Gigantic már elvileg kész, de nem tudom mikor mutatják be. Vagyis de. Utánanéztem. A jelenleg is zajló, 33-dik Toronto-i Filmfesztiválon mutatják be Matt Aselton filmjét. A harmadik project pedig a 500 Days Of Summer c. romantikus vígjáték lesz majd valamikor.

 



 

Ami Emily-t illeti, a Bones negyedik évada már fut Amerikában, de én ezzel nem foglalkozom, egészen addig, amíg be nem fejezem a 3-dik évadot. Ezen az oldalon van egy kis interjú; a sorozat új szezonjának első részét Londonban forgatták, erről szól. Nem spoileres, ha jól emlékszem. De vannak képek is az új epizódokból.

Amúgy vannak rendszeres olvasóim? Mondjuk nem zavar, hogy nincs, csak érdekelne. Na, mindegy. Amúgy mára ennyi lenne. Jó, ha nagyon akarjátok, kaphattok egy bónuszvideót. Zooey-s. Az a hátránya, hogy egy ritka idegesítő gyerek kérdezgeti a művésznőt a választással kapcsolatban.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú sorozat film kép link emily bones zooey upcoming

A bejegyzés trackback címe:

https://deschanel.blog.hu/api/trackback/id/tr93653994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása